09 maja 2012

Wygraj koszulkę z Diablo III

00:30 Posted by Grzegorz A. Nowak No comments
Tak się przedziwnie składa, że mam dla Was koszulkę związaną z nadchodzącą premierą Diablo III. Wiem, że niektórzy gotowi są brać urlop w pracy, żeby tylko stukać levele tuż po premierze, tym bardziej pewnie ucieszy was możliwość położenia łapek na jednym z tych gadżetów. Co trzeba zrobić, oprócz zaprzedania duszy, żeby wygrać?

Szczerze powiedziawszy nigdy nie kręciło mnie Diablo i nie rozumiem całego szaleństwa wokół nadchodzącej premiery. Owszem zagrywałem się w pierwszą część, ale jakoś nigdy nie mogłem się przekonać do Diablo II, tym bardziej nie zapowiada się żeby zagrał w trzecią odsłonę.

I tu wkraczacie Wy. Waszym zadaniem jest spróbować mnie przekonać do nowej produkcji Blizzarda. Być może jest to zadanie z góry skazane na porażkę, ale to nie jest istotne. Ważne, że będziecie próbować. Żeby więc wziąć udział w konkursie:



Dlaczego akurat na Facebooku? W ten sposób będzie mi potem łatwiej się z Wami skontaktować. Wśród osób, które wypowiedzą się pod wpisem wybiorę jedną, która dostanie koszulkę dzięki uprzejmości ekipy sklepu Level77. Nie muszę chyba mówić, że wygrana zależy od Waszej kreatywności i mojej subiektywnej oceny.

Na wpisy czekam do 14 maja, czyli przyszłego poniedziałku. Z przyczyn logistycznych nagroda będzie wysyłana dopiero pod koniec miesiąca.

0 komentarzy:

Prześlij komentarz