17 maja 2011

Porządki w bałaganie

18:12 Posted by Grzegorz A. Nowak No comments

Pewnie zauważyliście, że ostatnio zaszło trochę zmian na blogu. Jestem już co raz bliżej zakończenia przebudowy więc mam nadzieję uda mi się wrócić do regularnego pisania. Tymczasem małe podsumowanie najważniejszy zmian.

Na pierwszy rzut oka widać, że zmienił się szablon. Postanowiłem zrezygnować z poprzedniego na rzecz jednego z oferowanych przez Bloggera. Dzięki temu będę miał większą kontrolę nad wszystkimi elementami bloga i będę mógł w pełni korzystać z możliwości platformy. Trochę się przyzwyczaiłem do starego wyglądu, ale myślę, że nowy też jest niczego sobie.

Drugą znaczącą zmianą jest wyświetlanie zajawek postów na stronie głównej - ułatwi to przeglądanie bloga, szczególnie przy dłuższych tekstach. Nie wszystkie wpisy dostały jeszcze tag rozdzielający lead od tekstu, ale z czasem postaram się je uzupełnić. Dla szybszego przeglądania można korzystać również z opcji /view.

Pojawiły się również strony - na razie zbiór różnych cyklów oraz wzorem innych bloggerów spis mojej rpgowej kolekcji (że jest co spisywać jeszcze będę musiał tę stronę uzupełnić). Szczególnie zbiór cyklów powinien ułatwić nawigację i odnalezienie się w tym co już jest na stronie.

Dzięki świetnemu widgetowi LinkWithin teraz pod postami wyświetlają się propozycje podobnych tematów - może kogoś zainteresują starsze artykuły. Pojawił się też box AdTaily - raczej do wygodnego umieszczania linków niż do zarabiania ;)

To chyba wszystkie ważniejsze zmiany jakie zaszły na Bałganie. Dajcie znać co o nich sądzicie i co można jeszcze poprawić.

0 komentarzy:

Prześlij komentarz