15 grudnia 2010

"Październik żywych trupów" w półfinale!

20:33 Posted by Grzegorz A. Nowak , , No comments
Stało się - wyniki eliminacji do konkursu na Brawurowy Świat zostały ogłoszone i mój pomysł, Październik żywych trupów, okazał się na tyle dobry, żeby trafić do półfinału. Gratuluję pozostałym szczęśliwcom i ślę wyrazy otuchy tym, którzy się nie załapali. Przyszło naprawdę dużo prac i szkoda, żeby te pomysły się zmarnowały. To przecież prawie 50 zalążków settingów! Już zacząłem czytać pierwsze pomysły publikowane na blogach i mam nadzieję, że ich autorzy pokażą jeszcze pazur.

Co do mojego settingu - nie ma co ukrywać, że radość jest wielka. Wraz z nią idzie jednak świadomość, że tak naprawdę to dopiero początek ciężkiej pracy. Przed pólfinalistami miesiąc i 25.000 znaków do napisania - wszytko po to aby udowodnić, że pomysł, jest rzeczywiście dobry i warty uwagi. Nie pozostaje mi nic innego jak powiedzieć - Światotworzenia w dłoń i do roboty!

0 komentarzy:

Prześlij komentarz