12 maja 2010

Puszka Pandory #2 - Spotkanie na drodze

00:00 Posted by Grzegorz A. Nowak , 1 comment
Nieco wolniej od Karnawału kręci się Puszka Pandory. Druga edycja tej blogowej inicjatywy nastawionej na pisanie mięsistych materiałów, gotowych do wykorzystania na sesji trwa nadal (a przynajmniej mam taką nadzieję). Choć blog opiekuna obecnej edycji gdzieś przepadł ja jak zwykle staram się nie przepuszczać okazji na napisanie czegoś w temacie na swoim blogu.

Tak jak ostatnio przygotowałem drobny materiał do Monastyru. Poniżej znajdziecie link do PDF z tabelą spotkań do wykorzystania na sesji. Ciekawi mnie, czy takie narzędzie przyda się wam na sesjach Monastyru.

Miłej zabawy i ekscytujących podróży po Dominium!

Pobierz Na drogach Dominium - Puszka Pandory vol.2

UWAGA!!!

Wrzuciłem poprawiony plik. Poprzednie wersja miała błąd w tabeli (wynik "13" występował dwa razy - podwójny pech!). Jeśli ściągaliście plik to polecam pobrać go raz jeszcze. Link został również zmieniony.

1 komentarz: