24 maja 2013

Fani Warhammera umrą z zachwytu!

09:00 Posted by Grzegorz A. Nowak , No comments

Nadal boli mnie, że świat Warhammera 40.000 cieszy się większym zainteresowaniem deweloperów niż klasyczny Młotek. Być może wieczna wojna i klimat 41 millenium jest po prostu ciekawszy i bardziej wdzięczny do produkcji epickich gier. Tym razem jednak pojawia się dobra wieść -Warhammer Quest doczekał się wersji mobilnej.


Odkąd jestem w posiadaniu tabletu doceniam trend przenoszenia znanych gier planszowych na platformy mobilne. Rodzimą Neuroshimę HEX zakupiłem w dniu premiery na Androida, podobnie cieszyłem się Elder Signem od Fantasy Flight Game. Czekam również na Space Hulka i Talismana a słuchy chodzą, że i menadżer drużyny do BloodBowla zawita na tablety.

Do tej listy będzie można dopisać Warhammera Quest. Kiedyś popularna planszówka firmy Games Workshop, potem prawdziwy unikat, który był oczkiem w głowie niejednego nerdowego kolekcjonera. Teraz kultową grę będziemy mogli nosić wraz z innymi mobilnymi adaptacjami w plecaku. Bardzo fajnie, że coś się wokół klasycznego Warhammera dzieje, nawet jeśli to tylko gra mobilna. Zacieram rączki i mam nadzieję, że wraz z sukcesem sprzedażowym gra pojawi się również na Androidzie.

Przy okazji tego wpisu możecie zaglądnąć jak na naszym polskim poletku powstaje adaptacja Warhammera Questa.

Turn-based iOS game Warhammer Quest out next week

0 komentarzy:

Prześlij komentarz